środa, 15 sierpnia 2012

Haremowi niewolnicy



Życie upadłej rodziny nie jest usiane różami, trzeba niewolić i wykorzystywać różne postacie. Stąd nasz upadły pomysł na małe zestawienie kogo, kto ma w swoim haremie. Obiecałam, że ja będę świeciła przykładem i ruszę z listą jako pierwsza. Mój harem prezentuje się następująco:

1. Dean Winchester – z serialu Supernatural
2. Cass – z serialu Supernatural
3. Erick Northman – True Blood
4. Eidolon – Rozkosz nieujażmiona
5. Butch – Bractwo Czarnego Sztyletu
6. Furiath – Bractwo Czarnego Sztyeltu
7. Ghrom  - Bractwo Czarnego Sztyletu
8. Rankohr – Bractwo Czarnego Sztyletu
9. Vrhedny – Bractwo Czarnego Sztyletu
10. Zbihr – Bractwo Czarnego Sztyletu



11. Wulf – Mroczni Łowcy
12. Roman – Jak poślubić wampira milionera
13. Varen - Nevermore
14. Bones – Mroczna Łowczyni
15. Madoxa – Władcy Podziemia
16. Aeron – Władcy Podziemia
17. Reyes  - Władcy Podziemia
18. Anya – Władcy Podziemia
19. Lucien – Władcy Podziemia
20. Sabin - Władcy Podziemia
21. Parys – Władcy Podziemia
22. Gideon  - Władcy Podziemia
23. Amun - Władcy Podziemia
24. Adam – Dotyk Julii
25. Beleth – Ja, Diablica/Anielica/Potępiona
26. Jhonny Deep
27. Damon – Pamiętniki Wampirów
28. Bratt Pitt – we wszystkich swoich rolach.
29. Gutek – Pioseknarz
30. Hauru – Ruchomy zamek Hauru
31. Akiva – Córka dymu i kości.
32. Peta – Igrzyska Śmierci
33. Dr Hous
34. Dr Michał O. z Warszawskiego szpital, dla bezpieczeństwa nazwy nie wymienie.
35. Pan Darcy – Duma i Uprzedzenie
36. CAM GIGANTED
37. ERIC DANE
38. Artur Boruc
39. ZBIGNIEW BARTMAN
40. Bradley Cooper
41. BEN BARNES
42. MATT LANTER
43. Channing Tatum
44. Mick St. John – z serialu pod osłoną nocy
45. Henry – z serialu więzy krwi
46. Nicolas Cage
47. Klaus – Pamiętniki wampirów
48. Lestat – od Anny Rice
49. Patch – Szeptem
50. Troll – My Live


22 komentarze:

  1. http://sjp.pwn.pl/szukaj/harem !:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dada, nie te czasy. Tu Milena nam modernizowała to pojęcie o zmianę płci. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Butch niee powiedz mi że się normalnie pomyliłam... Butch?! I to jeszcze na tak wysokim miejscu? Toż to ja go nie mogłam zdzierżyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ktoś musi drewno rąbać. I proszę nie brać pod uwagę miejsca, to przypadkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sol, a kiedy ja zobaczę Twój harem? Hę?!

    OdpowiedzUsuń
  6. On jest okropny ;/ Ja bym mu nawet drewna nie dała rąbać. Za to Dean jest majne! Ile razy mam to powtarzać *przewraca oczami* zero zrozumienia, zero *mamrocze*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko się zrobi, ale ciężko, gdyż liczba ciągle rośnie ah ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bierz karteczkę i pisz... No jest denerwujący, ale ktoś musi pracować w tym towarzystwie. Dean jest mój! Nawet Troll się pogodził z faktem istnienia tego faceta! *podciąga rękawy*

    OdpowiedzUsuń
  9. izi Baś izi... po co te nerwy ;D Możemy dojść do porozumienia... ja go będę miała 24h na dobę, każdego dnia, aż do końca świata (albo w przypadku kiedy to przyjdzie po któregoś z nas kostucha), a Ty całą resztę ;> Co Ty na to ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię tą listę, mimo że mi się taaaaaak nie chce, ale początek wezmę sobie od Ciebie, bo nie wiem co tam napisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zobacz na godzinę pisania posta :D leciałam już na pyszczek, na bank więcej błędów się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie było mnie tu. O.o To mój pomysł, mój! Hahahahahhaha, moje zestawienie niedługo się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Varen? No nie! Jak tak można?!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Norwalnie" Jeden emo goth może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O_o No normalnie jeszcze się nie zdecydowałam czy się dąsać o to, że wymieniłaś tutaj moich byłych, teraźniejszych i przyszłych chłopców XD

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jaka długa lista. Trzy pierwsze miejsca na pewno znalazłyby się również na mojej liście.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dean Winchester♥ Masz dobry gust;*
    Dosłownie go kocham!
    Damon i Klaus z PW, oraz Peta z Igrzysk... też uwielbiam;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pierwszej 10 zgadza nam się tylko Erick Northman, za Bractwem nie przepadam :-)

    OdpowiedzUsuń