sobota, 2 czerwca 2012

Nie tylko książką człowiek żyje.


Jak wiadomo nie od dziś, nie samą książką człowiek żyje. Postanowiłam zaprezentować, moją drugą pasję, której oddaje się bez opamiętania, oczywiście w przerwach między czytanie książek.

Produkcja biżuterii. 


Uwielbiam, kocham, ubóstwiam. Nic tak mnie nie relaksuję jak dłubanie w koralikach, przywieszkach, biglach i drucikach. Poniżej przedstawiam to co udało mi się wydłubać do tej pory. Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. 


Tak wygląda część kolekcji, zawieszona na moim prowizorycznym organizerze. 


 Moje pierwsze wyprodukowane sztuki. 


Kolejne sztuki, bardzo polubiłam te z łapkami. Niestety chyba dokończą lada dzień swego żywota. 


 Trzy bransoletki. Nie ukrywam nawet ciekawe wyszły. Natomiast moją ukochaną noszę zawsze na sobie. Zwykły rzemień ze skrzydłami anioła.





Ha moje wczorajsze dzieło!!! :)

Kamea zrobiona dla Medium, wisi i czeka na lepsze czasy do wysyłki. 


I moje niezbyt udane naszyjniki... No cóż, kiedyś wyjdą ładne! Obiecuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz